HAKKIMIZDA

Fotoğrafım
Artık sevdiği işi yapıyor iki insan..

23 Nisan 2013 Salı

Defne 1 yaşında

Gecikmeli paylaşımlara devam..Bu çalışmamızı çılgın hocamız Pınar'ın heyecanlı ablası için hazıladık.Tüm yazışmalarımız boyunca ben kendisine "heyecanlı anne" olarak hitap ettim=)Kendisi neredeyse Defne'nin doğumgününe 3-4 ay varken bana ulaşıp telaşlı telaşlı planlarını anlatıp arkasına "yapabilir miyiz Ayşennnn?"dedikten sonra ben " tabi ben bir kaç örnek çıkartıp sana yollarım beğendiğin üzerinden ilerleriz" deyince  sesindeki o sevinç duyulmaya değerdi.Heyecanlı annemiz İzmir' de olduğundan dolayı ona partinin süslemelerinde ,etiketlerinde..... yardımcı olduk..Pasta orada yapılabileceği için kurabiye ve cupcakelerinde uyum içinde olması için aynı elden çıkmasının daha güzel olacağını söyledik..Sonuç ise aşağıda görüldüğü üzere çok hoş olmuş..
                             
                             
                             
                                                                         
                                     




2 yorum:

  1. Çoook güzel olmuş hepsi de ellerine emeğine sağlık.İyiki doğdun Defne:))

    YanıtlaSil
  2. Hazırlıklar harika ama küçük defne hepsinden harika ve çok tatlı maşallah canım daha nice güzel yaşlara hep birlikte inşallah

    YanıtlaSil