HAKKIMIZDA

Fotoğrafım
Artık sevdiği işi yapıyor iki insan..

21 Nisan 2013 Pazar

Tuana 3 yaşına girerken..


Evet bu da geciken fotoğraflardan..Ben kardeşi evlendirecem derken çok ihmal etmişim buraları da haberim yokmuş..Doğrusu aksilikler arka arkaya gelmedi desem yalan olmaz .Kardeşin düğünü bitti hasta oldum hadi  yatak evresinde uzun zamandır yükleyemediğim fotoğrafları yükleyim dedim bu seferde inat gibi internetimde sorun çıktı..Bugün de ben inat ettim.Sabahtan beri bilgisayar başındayım daha da devam edeceğe benziyor.
Genelde bu kadar yazı yazmam ama bu başlıkta kendime şımarma hakkını tanıdım  (izninle Duyguuuccuuumm=)))
Tuana çünkü benim için özel olan insanlardan biri annesi daha da özel=)Herkesin vardır lisedeyken üniversiyedeyken çok yakın arkadaşlarıyla hayal kurduğu zamanlar.Kızım mı olur oğlum mu ,adını ne koyarım, onu nasıl yetiştiririm, bana mı benzer babasına mı.... daha milyonlarca düş, hayal.. Tuana da o hayallerden çıkıp gerçek olan (ama halen gerçek olduğuna inanamadığım)güzel bir kız çocuğu..Bundan 3 sene önce 3 Nisan'da hayata merhaba dedi.Şimdi çok hızlı bir şekilde büyümekte..Ben ise her anında yanında olamasam da özel günleri atlamamaya özen gösteriyordum ki birgün anne Şefika Tuana'nın doğum gününe 1 hafta kala arayıp "pasta yap kızıma " diyip kükreyince 3 Nisan'da  Duyguçuuumun elleriyle hazırladığı pastayı  kucaklayıp minik dostuma koştum.(yada baba Mehmet beni kapının önünden arabayla alıp götürmüşte olabilir=))Her zaman ki gibi güzel bir sofra, hoş sohbetin içindeydim. Tuana'ya buradan teşekkürü borç bilirim iyi ki doğmuşsun dostum sayende güzel bir gün geçirdik umarım en kötü günlerimiz böyle olur..diyip yazıya nokta koysam iyi olacak .
Herkese iyi geceler..








                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder